2008/12/01初版;2020/04/19修訂(重編版面;移除超連結;增訂藏文採泰式分散對齊,並嵌入ཏྲེ་ཧོར།版四家注)
論之本文——p. 11306
謂隨作為何種所作,隨見何等緊要重事,應依三寶及興隨順三寶供養,於一切種,不應依止不順三寶邪道等儀,一切時中應當至心歸憑三寶。
p. 11308
tib. p. 15303
བྱ་བ་ཇི་འདྲ་ཞིག་བྱེད་པ་དང་དགོས་པ་ཅི་འདྲ་བ་ཞིག་མཐོང་ཡང་དཀོན་མཆོག་གསུམ་ལ་བརྟེན་པ་དང་། དེ་དག་དང་རྗེས་སུ་མཐུན་པའི་དཀོན་མཆོག་མཆོད་པ་སོགས་བྱ་ཡི། དེ་དག་དང་མི་མཐུན་པའི་བོན་ལ་སོགས་པ་ལ་རྣམ་པ་ཐམས་ཅད་དུ་བརྟེན་དུ་མི་རུང་བས་དུས་ཐམས་ཅད་དུ་དཀོན་མཆོག་ལ་བློ་ཁེལ་བར་བྱའོ།། ངདགེ་བཤེས་སྟོན་པ་ཟླ་བ་གཉིས་ནས་འདའ་རྒྱུའི་ནུབ་གཅིག་ཞུགས་དོགས་ན་བཞུགས་ཙ་ན་ར་ཟླུམ་དུ་བནྡེ་གཅིག་ན་པ་ལ་ཐུམ་ཀློག་བཏང་བ་སྣང་བྱ་བའི་ལོ་རྒྱུས་བྱུང་བ་ལ་སྟོན་པའི་ཞལ་ནས་དེ་ཀུན་མ་ལེགས་པ་བྱས་རང་ཅག་ནད་པའི་རིམ་གྲོ་སོགས་ཇི་ལྟར་བྱ་བ་ལ་གསང་སྔགས་ལས་དེ་ཀུན་གྱི་བྱ་ཐབས་ལ་འདི་མ་བཤད་བྱ་བ་མེད་དེ། ད་ལྟ་སློབ་དཔོན་མེད་གསུངས་ནས་རྦད་ཀྱིས་བཅད་ནས་དེ་ཐམས་ཅད་དཀོན་མཆོག་ལ་མཆོད་པ་དགེ་འདུན་གྱི་བསྙེན་བཀུར་མདོ་སྡེ་ཟབ་མོའི་གསུང་སྒྲོག ཁ་འབར་མའི་གཏོར་མ། ཚྭ་ཚྭ་སྦྱིན་གཏོང་སོགས་བྱ། མདོ་སྡེ་ཀུན་ཡང་སྐབས་དང་གོ་རིམ་ཇི་ལྟ་བ་བཞིན་དུ་ཀློག་པ་ལས་འུར་ཀློག་སོགས་མི་བྱ། དཀྲུག་མར་འགྲོ་བས་མི་རུང་གསང་སྔགས་འདི་སུ་རུང་རུང་ལ་བསྟན་མི་འཚལ། ཡུལ་དུས་གང་ཟག་ཁྱད་པར་ཅན་དགོས་པ་ཡིན་གསུང་། ཞེས་ལུགས་འདིའི་བླ་མ་སྔ་མ་དག་གི་གསུང་ལས་འབྱུང་ངོ་།།
tib. p. 15307
消文紀錄——
謂隨作為何種所作:也就是說,不論做什麼事情。
隨見何等緊要重事:不論遇到什麼緊急重要的事情。
應依三寶及興隨順三寶供養:都應該皈依三寶,並且施設隨順三寶的供養。興,動詞,【教育部《國語辭典》】:「發動、建造」等義。興……供養,即施設供養。
於一切種,不應依止不順三寶邪道等儀:在任何情況下,不應該依止不隨順三寶的邪道等儀軌。
一切時中應當至心歸憑三寶:在任何時候,都應當至誠恭敬地皈依三寶。
我對這段本文之理解——
宗大師進一步闡釋第四類共學學處。
前一則 下一則
沒有留言:
張貼留言