2013/03/20初版;2016/06/18修訂(取消黑底白字樣式)
論之本文──p. 31106
如云:「斷惡故無苦,善巧故無憂,謂由邪分別,罪惡害身心。福令身安樂,智故心亦安,利他處生死,悲者何所厭?」
p. 31108
tib.p. 43307
སྡིག་པ་སྤངས་ཕྱིར་སྡུག་བསྔལ་མེད། །མཁས་པའི་ཕྱིར་ན་མི་དགའ་མེད། །འདི་ལྟར་ལོག་པར་རྟོག་པ་དང༌། །སྡིག་པས་སེམས་དང་ལུས་ལ་གནོད། །བསོད་ནམས་ཀྱིས་ནི་ལུས་བདེ་ལ། །མཁས་པ་ཡིས་ནི་སེམས་བདེ་ན། །གཞན་དོན་འཁོར་བར་གནས་ཀྱང་ནི། །སྙིང་རྗེ་ཅན་དག་ཅི་སྟེ་སྐྱོ། །ཞེས་དང༌།
tib.p. 43311
論源紀錄──
७ वीर्यपारमिता नाम सप्तमः परिच्छेदः।
7 Vīryapāramitā nāma saptamaḥ paricchedaḥ|
न दुःखी त्यक्तपापत्वात्पण्डितत्वान्न दुर्मनाः।
na duḥkhī tyaktapāpatvātpaṇḍitatvānna durmanāḥ|
मिथ्याकल्पनया चित्ते पापात्काये यतो व्यथा॥२७॥
mithyākalpanayā citte pāpātkāye yato vyathā||27||
पुण्येन कायः सुखितः पाण्डित्येन मनः सुखि।
puṇyena kāyaḥ sukhitaḥ pāṇḍityena manaḥ sukhi|
तिष्ठन् परार्थं संसारे कृपालुः केन खिद्यते॥२८॥
tiṣṭhan parārthaṁ saṁsāre kṛpāluḥ kena khidyate||28||
如石法師譯注《入菩薩行論》〈第七品 精進〉
27.身心受苦害,邪見罪為因。惡斷則無苦,智巧故無憂。
28.福德引身適,智巧令心安;為眾處生死,菩薩豈疲厭?
隆蓮法師漢譯《入菩薩行論廣解》〈卷七 精進品〉
27.由斷惡故即無苦 由善巧故即無憂 如是能害於身者 唯顛倒見惡思維
28.若由福德令身安 由善巧故心安樂 雖為利他處輪迴 諸大悲者何憂患
沒有留言:
張貼留言