2011/11/18初版
2015/09/26修訂(取消黑底白字樣式)
論之本文──p. 24111
《集論》中說,此二俱因貪著利養增上而起,貪痴一分。誑謂詐現不實功德,諂謂矯隱真實過惡。
p. 24112
tib. p. 33420
།ཀུན་ལས་བཏུས་ལས་ནི་གཉིས་ཀ་རྙེད་བཀུར་ལ་ཆགས་པའི་དབང་གིས་བྱུང་བ་དང་འདོད་ཆགས་དང་གཏི་མུག་གང་རུང་གི་ཆར་གཏོགས་པར་འདྲ་བ་ལ། སྒྱུ་ནི་ཡོན་ཏན་མེད་བཞིན་དུ་ཡོད་པ་ལྟར་སྟོན་པ་དང་གཡོ་ནི་རང་གི་ཉེས་པ་སྒྱོང་བ་ལ་གསུངས་ཏེ། སྒྱོང་བ་ནི་རང་གི་ཉེས་པ་ཐབས་ཀྱིས་མི་མངོན་པར་བྱེད་པའོ།
tib. p. 33503
論源紀錄──
T31 No. 1605
無著菩薩造
三藏法師玄奘奉 詔譯
《大乘阿毘達磨集論》卷第一〈本事分中三法品第一〉
何等為誑?謂耽著利養貪癡一分。詐現不實功德為體。邪命所依為業。何等為諂?謂耽著利養貪癡一分矯設方便隱實過惡為體。障正教授為業。
沒有留言:
張貼留言