2009/03/26

論源(2009/03/26)




2009/03/26初版;2012/12/02修訂;2019/08/29三版(變更字體;藏文採泰式分散對齊,並嵌入ཏྲེ་ཧོར།版四家注)


論之本文——p. 12813


雖其邪見復有所餘,然唯說此名邪見者,由此能斷一切善根,隨順諸惡,隨意所行,是為一切邪見之中極重者故。


p. 12901


tib. p. 17313


གསུམ་པ་དོགས་གཅོད་ནི། ལོག་པར་ལྟ་བ་གཞན་ཡང་ཡོད་མོད་ཀྱི། འདི་ཁོ་ན་ལ་ལོག་ལྟ་ཞེས་གསུངས་པ་ནི་འདིས་དགེ་རྩ་ཐམས་ཅད་གཅོད་ཅིང་སྡིག་པ་ལ་འདོད་དགུར་སྤྱོད་པ་དང་མཐུན་པས་ན་ལོག་ལྟ་ཐམས་ཅད་ཀྱི་ཆེ་ཤོས་ཡིན་པའི་ཕྱིར་རོ།། ཡིད་ཀྱི་ལས་གསུམ་ལའང་བསམ་སྦྱོར་གཉིས་ཀ་ཚང་ཞིང་། དེ་ཡང་ལུས་ངག་གི་ལས་ལ་བསམ་པ་དེས་ཀུན་ནས་བསླང་སྟེ་སྦྱོར་བ་ལུས་ངག་ཏུ་ཐོན་པ་ཡོད་ཀྱང་། འདི་ལ་དེ་ལྟར་བྱར་མེད་ཡས་འདི་དང་འདི་བྱའོ་སྙམ་པའི་དང་པོའི་ཀུན་སློང་ནི་སེམས་པ་དེ་ལ་སྔར་ཡང་བསམ་མནོ་བཏང་སྐྱོར་ཡང་ཡང་རྒྱག་པ་ལྟ་བུར་སྦྱོར་བར་བྱ་དགོས་སམ་གསུངས།


tib. p. 17316


論源紀錄——


T30 No. 1579


彌勒菩薩說


三藏法師玄奘奉 詔譯


《瑜伽師地論》卷第五十九〈攝決擇分中有尋有伺等三地之二〉


問一切倒見皆名邪見。何故世尊於業道中但說如是誹謗之見。名為邪見。答由此邪見諸邪見中最為殊勝。何以故。由此邪見為依止故。有一沙門若婆羅門斷諸善根。又此邪見最順惡業。懷邪見者於諸惡法隨意所行。是故此見偏說在彼惡業道中。當知餘見非不邪見自相相應。


前一則 下一則


沒有留言:

張貼留言