2011/10/22初版
2015/09/23修訂(取消黑底白字樣式)
論之本文──p. 23808
《入行論》云:「於少惡劣物,由意思布施,若人後不施,說為餓鬼因。若於無上樂,至心請喚已,欺一切眾生,豈能生善趣?」
p. 23809
tib. p. 33010
སྤྱོད་འཇུག་ལས། དངོས་པོ་ཕལ་པ་ཅུང་ཟད་ལ། །ཡིད་ཀྱིས་སྦྱིན་པར་བསམས་བྱས་ནས། །མི་གང་སྦྱིན་པར་མི་བྱེད་པ། །དེ་ཡང་ཡི་དྭགས་རྒྱུར་གསུངས་ན། །བླ་ན་མེད་པའི་བདེ་བ་ལ། །བསམ་པ་ཐག་པས་མགྲོན་གཉེར་ནས། །འགྲོ་བ་ཐམས་ཅད་བསླུས་བྱས་ན། །བདེ་འགྲོར་ཅི་ག་ཨ་འགྲོ་འགྱུར་རམ། །ཞེས་གསུངས་སོ།
tib. p. 33014
論源紀錄──
शान्तिदेवविरचितः बोधिचर्यावतारः।
Śāntidevaviracitaḥ bodhicaryāvatāraḥ|
४ बोधिचित्ताप्रमादो नाम चतुर्थः परिच्छेदः।
4 Bodhicittāpramādo nāma caturthaḥ paricchedaḥ|
मनसा चिन्तयित्वापि यो न दद्यात्पुनर्नरः।
manasā cintayitvāpi yo na dadyātpunarnaraḥ|
स प्रेतो भवतीत्युक्तमल्पमात्रेऽपि वस्तुनि॥५॥
sa preto bhavatītyuktamalpamātre'pi vastuni||5||
किमुतानुत्तरं सौख्यमुच्चैरुद्धुष्य भावतः।
kimutānuttaraṁ saukhyamuccairuddhuṣya bhāvataḥ|
जगत्सर्वं विसंवाद्य का गतिर्मे भविष्यति॥६॥
jagatsarvaṁ visaṁvādya kā gatirme bhaviṣyati||6||
如石版:
5.意若思布施,微少凡常物,因慳未施與,經說墮餓鬼。
6.況請眾生赴,無上安樂宴,後反欺眾生,云何生善趣?
隆蓮版:
5.經云若心欲布施,微少下劣尋常物,其人布施不果行,後當墮入餓鬼中。
6.今於無上菩提果,志心思惟作施助,欺誑一切諸眾生,欲生善趣何可得?
沒有留言:
張貼留言