2015/12/25初版;2020/10/09修訂(變更字體;藏文改採泰式分散對齊,並嵌入ཏྲེ་ཧོར།版四家注)
論之本文——p. 00812
如《般若燈廣釋》中云:「言聖教者,謂無倒顯示,諸欲證得甘露勝位,若人若天,所應遍知,所應斷除,所應現證,所應修行。即薄伽梵所說至言。」
p. 00813
tib.p. 01205
ཤེས་རབ་སྒྲོན་མེའི་རྒྱ་ཆེར་འགྲེལ་བསྤྱན་རས་གཟིགས་ཀྱི་བརྟུལ་ཞུགས་ཀྱིས་མཛད་པ་ལས། བསྟན་པ་ཞེས་བྱ་བ་ནི། བཆོས་སྒྲུབ་པའི་རྟེན་དུ་རུང་བས་ལྷ་དང་མི་བསྨོས་ཏེ་བདུད་རྩིའི་བསྐད་དོད་ཨ་མྲྀ་ཏ་ཞེས་པ་འཆི་མེད་ལ་འཇུག་པས་འཆི་མེད་མི་གནས་པའི་མྱང་འདས་ཀྱི་གོ་འཕང་བངམ་གྲོལ་བ་ཐོབ་པར་འདོད་པ་རྣམས་བསྡུག་བསྔལ་ཡོངས་སུ་ཤེས་པར་བྱ་བ་དང་། བཀུན་འབྱུང་སྤང་བར་བྱ་བ་དང་། བའགོག་པ་མངོན་སུམ་དུ་བྱ་བ་དང་བལམ་བསྒོམ་པར་བྱ་བབའི་ཚུལ་དག་ལབས་ཕྱིན་ཅི་མ་ལོག་པར་སྟོན་པ་སྟེ་བཅོམ་ལྡན་འདས་ཀྱི་གསུང་རབ་ཅེས་བྱ་བ་ཡིན་ནོ།
tib.p. 01209
論源紀錄——
T30 No. 1566
《般若燈論釋》卷第十四〈觀聖諦品第二十四〉
偈本龍樹菩薩 釋論分別明菩薩
大唐中印度三藏波羅頗蜜多羅譯
法者為令天人證得甘露法故。行者於如是等甚深境界。應知應斷應證應修。復次說不顛倒教者名甘露法。
首篇 下一則
沒有留言:
張貼留言