2015/12/25

論源(2006/07/07)

2015/12/25初版;2020/10/09修訂(變更字體;藏文改採泰式分散對齊,並嵌入ཏྲེ་ཧོར།四家注)

論之本文——p. 00812

如《般若燈廣釋》中云:「言聖教者,謂無倒顯示,諸欲證得甘露勝位,若人若天,所應遍知,所應斷除,所應現證,所應修行。即薄伽梵所說至言。」

p. 00813

tib.p. 01205

ཤེས་རབ་སྒྲོན་མེའི་རྒྱ་ཆེར་འགྲེལ་སྤྱན་རས་གཟིགས་ཀྱི་བརྟུལ་ཞུགས་ཀྱིས་མཛད་པ་ལས། བསྟན་པ་ཞེས་བྱ་བ་ནི། ཆོས་སྒྲུབ་པའི་རྟེན་དུ་རུང་བས་ལྷ་དང་མི་བསྨོས་ཏེ་བདུད་རྩིའི་སྐད་དོད་ཨ་མྲྀ་ཏ་ཞེས་པ་འཆི་མེད་ལ་འཇུག་པས་འཆི་མེད་མི་གནས་པའི་མྱང་འདས་ཀྱི་གོ་འཕང་ངམ་གྲོལ་བ་ཐོབ་པར་འདོད་པ་རྣམས་སྡུག་བསྔལ་ཡོངས་སུ་ཤེས་པར་བྱ་བ་དང་། ཀུན་འབྱུང་སྤང་བར་བྱ་བ་དང་། འགོག་པ་མངོན་སུམ་དུ་བྱ་བ་དང་ལམ་བསྒོམ་པར་བྱ་བའི་ཚུལ་དག་ལས་ཕྱིན་ཅི་མ་ལོག་པར་སྟོན་པ་སྟེ་བཅོམ་ལྡན་འདས་ཀྱི་གསུང་རབ་ཅེས་བྱ་བ་ཡིན་ནོ།

tib.p. 01209

論源紀錄——

T30 No. 1566

《般若燈論釋》卷第十四〈觀聖諦品第二十四〉

偈本龍樹菩薩 釋論分別明菩薩

大唐中印度三藏波羅頗蜜多羅譯

法者為令天人證得甘露法故。行者於如是等甚深境界。應知應斷應證應修。復次說不顛倒教者名甘露法。

首篇 下一則

沒有留言:

張貼留言