2014/01/23初版;2020/11/03三版(變更字體;藏文改採泰式分散對齊,此段無ཏྲེ་ཧོར།版四家注)
論之本文——p. 01903
《入行論》亦云:「此等應身行,唯言說何益,若唯誦藥方,豈益諸病者。」
p. 01904
tib.p. 02514
།ཞེས་དང་། སྤྱོད་པ་ལ་འཇུག་པ་ལས་ཀྱང་། ལུས་ཀྱིས་འདི་དག་སྤྱད་པར་བྱ། །ཚིག་ཙམ་བརྗོད་པས་ཅི་ཞིག་འགྲུབ། །སྨན་དཔྱད་བཀླགས་པ་ཙམ་གྱིས་ནི། །ནད་པ་དག་ལ་ཕན་འགྱུར་རམ། །ཞེས་གསུངས་པའི་ཕྱིར་རོ།
tib.p. 02517
論源紀錄——
शान्तिदेवविरचितः बोधिचर्यावतारः।
Śāntidevaviracitaḥ
bodhicaryāvatāraḥ|
५ संप्रजन्यरक्षणं नाम पञ्चमः परिच्छेदः।
5 Saṁprajanyarakṣaṇaṁ
nāma pañcamaḥ paricchedaḥ|
कायेनैव पठिष्यामि वाक्पाठेन तु किं भवेत्।
kāyenaiva paṭhiṣyāmi
vākpāṭhena tu kiṁ bhavet |
चिकित्सापाठमात्रेण रोगिणः किं भविष्यति॥१०९॥
cikitsāpāṭhamātreṇa
rogiṇaḥ kiṁ bhaviṣyati || 109 ||
隆蓮法師《入菩薩行論廣解》卷五〈守護正知品〉
此事實踐須躬行,唯誦文詞有何益,豈有徒誦醫方文,便能療愈諸病者。
如石法師《入菩薩行》譯注〈第五品 護正知〉
109.法應躬謹行,徒說豈獲益?唯閱療病方,疾患云何癒?
沒有留言:
張貼留言