2014/01/23

論源(2006/11/27)

2014/01/23初版;2020/11/03三版(變更字體;藏文改採泰式分散對齊,此段無ཏྲེ་ཧོར།版四家注)

論之本文——p. 01903

《入行論》亦云:「此等應身行,唯言說何益,若唯誦藥方,豈益諸病者。」

p. 01904

tib.p. 02514

།ཞེས་དང་། སྤྱོད་པ་ལ་འཇུག་པ་ལས་ཀྱང་། ལུས་ཀྱིས་འདི་དག་སྤྱད་པར་བྱ། །ཚིག་ཙམ་བརྗོད་པས་ཅི་ཞིག་འགྲུབ། །སྨན་དཔྱད་བཀླགས་པ་ཙམ་གྱིས་ནི། །ནད་པ་དག་ལ་ཕན་འགྱུར་རམ། །ཞེས་གསུངས་པའི་ཕྱིར་རོ།

tib.p. 02517

論源紀錄——

शान्तिदेवविरचितः बोधिचर्यावतारः।

Śāntidevaviracitaḥ bodhicaryāvatāraḥ|

 संप्रजन्यरक्षणं नाम पञ्चमः परिच्छेदः।

5 Saṁprajanyarakṣaṇaṁ nāma pañcamaḥ paricchedaḥ|

कायेनैव पठिष्यामि वाक्पाठेन तु किं भवेत्।

kāyenaiva paṭhiṣyāmi vākpāṭhena tu kiṁ bhavet |

चिकित्सापाठमात्रेण रोगिणः किं भविष्यति॥१०९॥

cikitsāpāṭhamātreṇa rogiṇaḥ kiṁ bhaviṣyati || 109 ||

隆蓮法師《入菩薩行論廣解》卷五〈守護正知品〉

此事實踐須躬行,唯誦文詞有何益,豈有徒誦醫方文,便能療愈諸病者。

如石法師《入菩薩行》譯注〈第五品 護正知〉

109.法應躬謹行,徒說豈獲益?唯閱療病方,疾患云何癒?

前一則 下一則

沒有留言:

張貼留言